Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vallning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hamax" data-source="post: 64643" data-attributes="member: 31870"><p>du köper en speciell borste från Swix lr liknande för att rengöra belaget innan vallning, utöver det behöver du valla, plastsickel och ett gammalt strykjärn. Blir väl 200-300 kr med valla, sickel och borste. Har du tänkt raila mycket finns det verktyg för dryga femhundringen som du kan fixa kanterna hyfsat bra med.</p><p></p><p>Kolla <a href="http://www.swixsport.com/waxwiz.htm" target="_blank">http://www.swixsport.com/waxwiz.htm</a> för instruktioner hur du vallar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hamax, post: 64643, member: 31870"] du köper en speciell borste från Swix lr liknande för att rengöra belaget innan vallning, utöver det behöver du valla, plastsickel och ett gammalt strykjärn. Blir väl 200-300 kr med valla, sickel och borste. Har du tänkt raila mycket finns det verktyg för dryga femhundringen som du kan fixa kanterna hyfsat bra med. Kolla [URL]http://www.swixsport.com/waxwiz.htm[/URL] för instruktioner hur du vallar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vallning
Tillbaka
Topp