Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
vallning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 223224" data-attributes="member: 68210"><p>ALLTID VALLA DET FÖRSTA MAN GÖR!!</p><p></p><p>om du åker ovallat på en ny bräda kommer du förstöra porerna direkt = släng skiten..</p><p></p><p></p><p>alltså först basevalla</p><p></p><p>sen någon hårdare flour typ runt -15 till -20</p><p></p><p>och sen en lite mjukare inte så viktigt typ någon speedvariant..</p><p></p><p>många lager typ 2-3 per valla sort och "gnussa" ordentligt mellan lagrena..</p><p></p><p></p><p>(jag svär på min nyligen döda mormor att jag kör ifrån alla skidåkare på vilken transport- sträcka som helst..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 223224, member: 68210"] ALLTID VALLA DET FÖRSTA MAN GÖR!! om du åker ovallat på en ny bräda kommer du förstöra porerna direkt = släng skiten.. alltså först basevalla sen någon hårdare flour typ runt -15 till -20 och sen en lite mjukare inte så viktigt typ någon speedvariant.. många lager typ 2-3 per valla sort och "gnussa" ordentligt mellan lagrena.. (jag svär på min nyligen döda mormor att jag kör ifrån alla skidåkare på vilken transport- sträcka som helst..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
vallning
Tillbaka
Topp