Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vallning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fajjan" data-source="post: 383683" data-attributes="member: 75916"><p>Jag använder vallaväck innan jag vallar, trots att vallaväck är omdiskuterat tycker jag personligen att det är bra (tar bort smuts, t ex oljan från pistmaskinerna som lägger sig som en hinna över belaget) och vallar direkt efter för att inte torka ut belaget. </p><p></p><p>Valla själv är absolut det bästa! Blir billigare i längden och är inte speciellt svårt.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]RDRoKCAFtX8[/MEDIA] - se och lär!</p><p></p><p>Jag rekomenderar att köpa ett riktigt vallajärn om du ska valla regelbundet för att det är lätt att ställa temperaturen och att järnet är rundat i fram- och bakkant vilket gör att vallan är lättare att "smeta ut" </p><p></p><p>Lycka till! Sofia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fajjan, post: 383683, member: 75916"] Jag använder vallaväck innan jag vallar, trots att vallaväck är omdiskuterat tycker jag personligen att det är bra (tar bort smuts, t ex oljan från pistmaskinerna som lägger sig som en hinna över belaget) och vallar direkt efter för att inte torka ut belaget. Valla själv är absolut det bästa! Blir billigare i längden och är inte speciellt svårt. [MEDIA=youtube]RDRoKCAFtX8[/MEDIA] - se och lär! Jag rekomenderar att köpa ett riktigt vallajärn om du ska valla regelbundet för att det är lätt att ställa temperaturen och att järnet är rundat i fram- och bakkant vilket gör att vallan är lättare att "smeta ut" Lycka till! Sofia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vallning
Tillbaka
Topp