Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Valtho-Milano
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 60873" data-attributes="member: 14197"><p>Ååååååååååh herregud.</p><p>Vad kör du för nåt? Delta Integrale eller en Volvo 240 med blankslitna bakdäck?</p><p></p><p>Lite svårt att avgöra tidsåtgången på nämnda sträcka, men från Moutiers skulle jag gissa på 3-4 timmar vid torrt väglag. Sen är det väl ungefär 30 uppifrån Tango till Moutiers va? Vid bra väder, inga köer, ej helg etc etc.</p><p></p><p>Om du tänkt ta Mauriennedalen till Frejustunneln, över en mil tunnel och sedan italienska motorvägar med krav på att du har italienska mynt på fickan. </p><p></p><p>F ö kan jag rekommendera på att ha bilens ägare med i bilen, en proper packning och inte vara allt för påtända vid återfärden till Frankrike för grabbarna som jobbar på franska sidan i Frejustunneln är ett glatt gäng som inte bangar för att köra gummihandstricket. </p><p></p><p></p><p>Ååååh herregud!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 60873, member: 14197"] Ååååååååååh herregud. Vad kör du för nåt? Delta Integrale eller en Volvo 240 med blankslitna bakdäck? Lite svårt att avgöra tidsåtgången på nämnda sträcka, men från Moutiers skulle jag gissa på 3-4 timmar vid torrt väglag. Sen är det väl ungefär 30 uppifrån Tango till Moutiers va? Vid bra väder, inga köer, ej helg etc etc. Om du tänkt ta Mauriennedalen till Frejustunneln, över en mil tunnel och sedan italienska motorvägar med krav på att du har italienska mynt på fickan. F ö kan jag rekommendera på att ha bilens ägare med i bilen, en proper packning och inte vara allt för påtända vid återfärden till Frankrike för grabbarna som jobbar på franska sidan i Frejustunneln är ett glatt gäng som inte bangar för att köra gummihandstricket. Ååååh herregud! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Valtho-Milano
Tillbaka
Topp