Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vamos a la playa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="suekito" data-source="post: 181388" data-attributes="member: 63835"><p>Fy fan va alla ska till whistler till vintern!!Låter super najs</p><p>Jag tänkte nämligen oxå åka dit i januari och jobba några månader!!</p><p>Vet ni om det e lätt att få tag på något deltidsjobb där man jobbar typ helger så man hinner åka lite oxå???</p><p>Behöver man verkligen working visa????</p><p>Är det lätt å fixa boende??</p><p>Är det någon som kan hjälpa till med info så vore jag tacksamm</p><p></p><p>då ses vi där foks</p><p>Mackan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="suekito, post: 181388, member: 63835"] Fy fan va alla ska till whistler till vintern!!Låter super najs Jag tänkte nämligen oxå åka dit i januari och jobba några månader!! Vet ni om det e lätt att få tag på något deltidsjobb där man jobbar typ helger så man hinner åka lite oxå??? Behöver man verkligen working visa???? Är det lätt å fixa boende?? Är det någon som kan hjälpa till med info så vore jag tacksamm då ses vi där foks Mackan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vamos a la playa
Tillbaka
Topp