Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vandrarhem i St Anton innan säsongen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 122347" data-attributes="member: 29566"><p>Haha, gärna modellen billigt och sunkigt. Åk till Stanton och ta en taxi till Haus Gruber i St. Jakob! Skabbigare än så är det inte. Bodde där i 3 dagar och fick bränna kläder jag inte ens haft ur väskan när jag kom tillbaka till Chamaica. Det som skilljer köker åt från stallet är ett tygstycke och att hitta hundskit i duschen är inget ovanligt, haha! Men ganska billigt är det iaf!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 122347, member: 29566"] Haha, gärna modellen billigt och sunkigt. Åk till Stanton och ta en taxi till Haus Gruber i St. Jakob! Skabbigare än så är det inte. Bodde där i 3 dagar och fick bränna kläder jag inte ens haft ur väskan när jag kom tillbaka till Chamaica. Det som skilljer köker åt från stallet är ett tygstycke och att hitta hundskit i duschen är inget ovanligt, haha! Men ganska billigt är det iaf! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vandrarhem i St Anton innan säsongen
Tillbaka
Topp