Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vanlig bindning eller turbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ersbo" data-source="post: 872185"><p>Förlåt, jag kanske var lite otydlig. Jag hade främst tänkt gå på turer som tar under 30 minuter, och undrade hur stor skillnaden är att gå en sådan tur med en turbindning jämfört med en vanlig bindning.</p><p></p><p>Det lutar mot F12:an, då Marker Duke och Baron verkar ha relativt få fördelar i förhållande till den.</p><p></p><p>Självklart kommer jag att köpa stighudar när jag köper turbindning.</p><p></p><p>Dynafit är självklart bättre på tur, men då måste pjäxorna vara anpassade efter dem och som jag har förstått det är de lite sämre utför, men jag kan ha fel. Om jag fastnar för att gå på turer kanske jag uppgraderar till en dynafit set-up, men just nu känns det inte aktuellt.</p><p></p><p>Tack för ett bra svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ersbo, post: 872185"] Förlåt, jag kanske var lite otydlig. Jag hade främst tänkt gå på turer som tar under 30 minuter, och undrade hur stor skillnaden är att gå en sådan tur med en turbindning jämfört med en vanlig bindning. Det lutar mot F12:an, då Marker Duke och Baron verkar ha relativt få fördelar i förhållande till den. Självklart kommer jag att köpa stighudar när jag köper turbindning. Dynafit är självklart bättre på tur, men då måste pjäxorna vara anpassade efter dem och som jag har förstått det är de lite sämre utför, men jag kan ha fel. Om jag fastnar för att gå på turer kanske jag uppgraderar till en dynafit set-up, men just nu känns det inte aktuellt. Tack för ett bra svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vanlig bindning eller turbindning
Tillbaka
Topp