Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vänner sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mohlkert" data-source="post: 470072" data-attributes="member: 74302"><p>Hahaha på nått konstigt sätt ligger jag skrattande på marken av alla sköna kommentarer samtidigt som jag känner svett dropparna långsamt drycker sig fram i pannan. Inlägget skrevs helt enkelt med två stora skopor ironi samtidigt som det helt klart finns äkthet i orden. Sprang nämligen på en kille vid Nockeby "där jag bor" med ett par skidor i handen. han skulle till spånga och köra rails. Har helt glömt bort vad killen heter men vet att han är medlem. Skidåkning som skidåkning och vad är felet egentligen att kolla om det är någon i området som känner för att åka lite skidor. </p><p></p><p>Så än en gång är det någon i bromma som drar till spånga eller mossens ip varje torsdag kl 1900 eftersom ismaskinen dumpar all snö då, vad vet jag. Så hojta till.</p><p></p><p>Railson tack men nej tack är inte riktigt lagd åt det hållet. Du borde testa mer nummer som killar ringer killar borde inte vara så svårt att hitta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mohlkert, post: 470072, member: 74302"] Hahaha på nått konstigt sätt ligger jag skrattande på marken av alla sköna kommentarer samtidigt som jag känner svett dropparna långsamt drycker sig fram i pannan. Inlägget skrevs helt enkelt med två stora skopor ironi samtidigt som det helt klart finns äkthet i orden. Sprang nämligen på en kille vid Nockeby "där jag bor" med ett par skidor i handen. han skulle till spånga och köra rails. Har helt glömt bort vad killen heter men vet att han är medlem. Skidåkning som skidåkning och vad är felet egentligen att kolla om det är någon i området som känner för att åka lite skidor. Så än en gång är det någon i bromma som drar till spånga eller mossens ip varje torsdag kl 1900 eftersom ismaskinen dumpar all snö då, vad vet jag. Så hojta till. Railson tack men nej tack är inte riktigt lagd åt det hållet. Du borde testa mer nummer som killar ringer killar borde inte vara så svårt att hitta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vänner sökes!
Tillbaka
Topp