Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
vans Boots "Hi Standard" eller DC Boots "Phase
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 828827" data-attributes="member: 66286"><p>Tja, jag googlade lite och fick snabbt fram att Vans Hi Standard har 3/10 i flex och DC Phase 5/10. Det är visserligen en relativ skala men det låter ju som att Hi Standard är mer park-boot än vad Phase är.</p><p></p><p>Jag har tyvärr ingen erfarenhet av varken Vans eller DC i snowboardboot-väg men den enda som kan svara på om det passar dig är dina fötter. De verkar var uppbyggda på ungefär samma sätt så rent materialistiskt borde det inte vara någon större skillnad.</p><p></p><p>Jag tror varken DC eller Vans gör särskilt breda skor. Det som gör det "mest" är väl 32?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 828827, member: 66286"] Tja, jag googlade lite och fick snabbt fram att Vans Hi Standard har 3/10 i flex och DC Phase 5/10. Det är visserligen en relativ skala men det låter ju som att Hi Standard är mer park-boot än vad Phase är. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av varken Vans eller DC i snowboardboot-väg men den enda som kan svara på om det passar dig är dina fötter. De verkar var uppbyggda på ungefär samma sätt så rent materialistiskt borde det inte vara någon större skillnad. Jag tror varken DC eller Vans gör särskilt breda skor. Det som gör det "mest" är väl 32? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
vans Boots "Hi Standard" eller DC Boots "Phase
Tillbaka
Topp