Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
VANS Encore och i allmänhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nanda" data-source="post: 499371" data-attributes="member: 90260"><p>allrite.. tack för svaret, som nybörjare vet jag inte så mycket om det men tänkte gå ut imorgon på rean o köpa mig ett par såna men jag trodde att alla snowboardskor var såna som formar sig när man haft foten i ett tag... om dessa hittade endast ett fåtal recensioner på internet på engelska där man klagar på att själva spännena i skorna brukar gå sönder och vans inte ställer upp med support men antar väl att det är folk som spänner sönder sina fötter till brädan.. 1000kr är väl ett ganska bra pris för ett par sprillans nya boots med sån BOA spänning... tack för supporten.. är de några speciella bindningar man ska ha till dessa?? funkar de bra me flow må tro??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nanda, post: 499371, member: 90260"] allrite.. tack för svaret, som nybörjare vet jag inte så mycket om det men tänkte gå ut imorgon på rean o köpa mig ett par såna men jag trodde att alla snowboardskor var såna som formar sig när man haft foten i ett tag... om dessa hittade endast ett fåtal recensioner på internet på engelska där man klagar på att själva spännena i skorna brukar gå sönder och vans inte ställer upp med support men antar väl att det är folk som spänner sönder sina fötter till brädan.. 1000kr är väl ett ganska bra pris för ett par sprillans nya boots med sån BOA spänning... tack för supporten.. är de några speciella bindningar man ska ha till dessa?? funkar de bra me flow må tro?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
VANS Encore och i allmänhet
Tillbaka
Topp