Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vansbro skola
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EkBOOOM" data-source="post: 443582" data-attributes="member: 62126"><p>Tja! jag kom in på Vansbro utbildningscenter på fjällturism gräjjen där och ja tänkte bara kolla med er folk om det är nått och ha? är det värt att flytta dit från göteborg för att gå den skolan?? .. jag gillar utbildningen som fan men är det en skojj skola? och hur är folket? </p><p>Jag känner ingen och tänkte kolla om de är någon av er gott folk här som ska gå där? några härliga jibb folk? .. det är ju helt värdelöst om de inte är några skojj folk där... men jag hoppas de är någon.. skulle va skojj om någon som ska gå där skrev. </p><p></p><p>Hade fint! PZ / David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EkBOOOM, post: 443582, member: 62126"] Tja! jag kom in på Vansbro utbildningscenter på fjällturism gräjjen där och ja tänkte bara kolla med er folk om det är nått och ha? är det värt att flytta dit från göteborg för att gå den skolan?? .. jag gillar utbildningen som fan men är det en skojj skola? och hur är folket? Jag känner ingen och tänkte kolla om de är någon av er gott folk här som ska gå där? några härliga jibb folk? .. det är ju helt värdelöst om de inte är några skojj folk där... men jag hoppas de är någon.. skulle va skojj om någon som ska gå där skrev. Hade fint! PZ / David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vansbro skola
Tillbaka
Topp