Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1213458" data-attributes="member: 175247"><p>Jag tror du står på Colle Perrin. </p><p>Ingen lift går upp på det berget där du står, så du måste ha klättrat en bra bit.</p><p>Mittemot ser man liftarna Ostafa och Sarezza med pister. I dalen (dolt) ligger byarna Champoluc och Frachey.</p><p>I bakgrunden i mitten syns Monte Cervino (toppen dold i moln).</p><p>Jag stiger upp sent på lördagar så jag överlåter åt någon annan att ta nästa bild. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1213458, member: 175247"] Jag tror du står på Colle Perrin. Ingen lift går upp på det berget där du står, så du måste ha klättrat en bra bit. Mittemot ser man liftarna Ostafa och Sarezza med pister. I dalen (dolt) ligger byarna Champoluc och Frachey. I bakgrunden i mitten syns Monte Cervino (toppen dold i moln). Jag stiger upp sent på lördagar så jag överlåter åt någon annan att ta nästa bild. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp