Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1214033" data-attributes="member: 175247"><p>Helt of topic, men om ni är intresserade av skidåkarreportage från allehanda skidorter, såväl i Alperna som ända bort till Uralbergen, Uzbekistan mm., så kan jag rekommendera den här:</p><p>blog.inmontanis.info</p><p>Det är en österrikisk bloggare som jag har följt ett antal år. Han lägger regelbundet upp bilder och utförlig text (på tyska) från sina resor. Bra (och många) bilder tar han också.</p><p>I arkivet finns reportage ända från år 2006.</p><p>Många jämförelsebilder på glaciärförändringar genom åren (han har även testat de flesta sommarskidområden som finns).</p><p>Just nu är han på väg norrut genom Sverige (han har tröttnat på stängda skidorter och munskyddsplikt nere i Europa) och testar varenda liten backe på sin väg. Förra veckan var han bl a i Idre, Fjätervålen, Lofsdalen och Klövsjö. I förrgår var han i Bydalen.</p><p>Rekommederas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1214033, member: 175247"] Helt of topic, men om ni är intresserade av skidåkarreportage från allehanda skidorter, såväl i Alperna som ända bort till Uralbergen, Uzbekistan mm., så kan jag rekommendera den här: blog.inmontanis.info Det är en österrikisk bloggare som jag har följt ett antal år. Han lägger regelbundet upp bilder och utförlig text (på tyska) från sina resor. Bra (och många) bilder tar han också. I arkivet finns reportage ända från år 2006. Många jämförelsebilder på glaciärförändringar genom åren (han har även testat de flesta sommarskidområden som finns). Just nu är han på väg norrut genom Sverige (han har tröttnat på stängda skidorter och munskyddsplikt nere i Europa) och testar varenda liten backe på sin väg. Förra veckan var han bl a i Idre, Fjätervålen, Lofsdalen och Klövsjö. I förrgår var han i Bydalen. Rekommederas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp