Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1214237" data-attributes="member: 175247"><p>Ha ha, de har ju målat om hela fasaden och ritat nya siffror med! </p><p>Det ser ju även ut som att alperna-folket numera har lärt sig att skriva riktiga "ettor" med. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f606.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":LOL:" title="Laugh :LOL:" data-smilie="17"data-shortname=":LOL:" /></p><p>De brukar ju se ut som sjuor eller fyror....</p><p></p><p>Alltså, nu vet vi att Zermatt målade om sitt kommunhus år 2004. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🤓" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f913.png" title="Nerd face :nerd:" data-shortname=":nerd:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1214237, member: 175247"] Ha ha, de har ju målat om hela fasaden och ritat nya siffror med! Det ser ju även ut som att alperna-folket numera har lärt sig att skriva riktiga "ettor" med. :LOL: De brukar ju se ut som sjuor eller fyror.... Alltså, nu vet vi att Zermatt målade om sitt kommunhus år 2004. 🤓 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp