Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1214280" data-attributes="member: 175247"><p>Var en gång för en massa år sedan och hälsade på en gymnasiekompis som hade börjat studera medicin i Freiburg (Tyskland). Vi gjorde en helgutflykt till Grindelwald (övriga dagar åkte vi på Feldberg, Schwarzwald).</p><p>Har åkt på First, Scheidegg och Männlichen.</p><p>Kommer ihåg hur brutalt det ser ut när man står vid dalstationen Männlichen och tittar upp på Eiger Nordwand!</p><p>Kedjan (från vänster till höger) Wetterhorn, Schreckhorn, Eiger, Mönch och Jungfrau är mer imponerande att se på än bergen runt Zermatt.</p><p>När jag såg din andra bild med vänsterkanten på Wetterhorn var det klart.....</p><p>Dröjer en stund nu, måste fixa kvällsmat. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>PS. Har du åkt "Hundschopf" (Wengens Mausefalle)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1214280, member: 175247"] Var en gång för en massa år sedan och hälsade på en gymnasiekompis som hade börjat studera medicin i Freiburg (Tyskland). Vi gjorde en helgutflykt till Grindelwald (övriga dagar åkte vi på Feldberg, Schwarzwald). Har åkt på First, Scheidegg och Männlichen. Kommer ihåg hur brutalt det ser ut när man står vid dalstationen Männlichen och tittar upp på Eiger Nordwand! Kedjan (från vänster till höger) Wetterhorn, Schreckhorn, Eiger, Mönch och Jungfrau är mer imponerande att se på än bergen runt Zermatt. När jag såg din andra bild med vänsterkanten på Wetterhorn var det klart..... Dröjer en stund nu, måste fixa kvällsmat. :) PS. Har du åkt "Hundschopf" (Wengens Mausefalle)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp