Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1214282" data-attributes="member: 121331"><p>Ja, mer imponerande vy får man leta länge efter! Hade säsongskort för Jungfrau-regionen några vintrar när jag bodde i Bern. Självklart har jag åkt Lauberhornrennen-pisten, men tog inte Hundschopf som proffsen direkt. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":ROFLMAO:" title="ROFL :ROFLMAO:" data-smilie="18"data-shortname=":ROFLMAO:" /></p><p>Höll mig mest på Grindelwald-sidan (Männlichen till Kleine Scheidegg), enklast med bil och en del riktigt bra liftnära offpist. Tidig och sen säsong Mürren-Schilthorn då eftersom det ligger högre. Faktiskt aldrig åkt skidor på First.</p><p>Edit: här en smak av nämnda vy med den nu ersatta Männlichenbahn, som tog 25 minuter till toppen. Eiger, Mönch och Jungfrau i bakgrunden, Tshuggen i förgrunden.</p><p>[ATTACH=full]6749[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1214282, member: 121331"] Ja, mer imponerande vy får man leta länge efter! Hade säsongskort för Jungfrau-regionen några vintrar när jag bodde i Bern. Självklart har jag åkt Lauberhornrennen-pisten, men tog inte Hundschopf som proffsen direkt. :ROFLMAO: Höll mig mest på Grindelwald-sidan (Männlichen till Kleine Scheidegg), enklast med bil och en del riktigt bra liftnära offpist. Tidig och sen säsong Mürren-Schilthorn då eftersom det ligger högre. Faktiskt aldrig åkt skidor på First. Edit: här en smak av nämnda vy med den nu ersatta Männlichenbahn, som tog 25 minuter till toppen. Eiger, Mönch och Jungfrau i bakgrunden, Tshuggen i förgrunden. [ATTACH type="full"]6749[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp