Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1214966" data-attributes="member: 175247"><p>Jag tänkte köra en (för mig) nostalgitripp.</p><p>Bilden är från 2018, men skidområdet i bakgrunden till höger är det ställe där jag lärde mig åka skidor som barn, när jag och brorsan åkte med mamma och pappa till Österrike.</p><p>Jag söker namnet på det lilla skidområdet som omfattar ett par liftar till (inte namnet på liften som syns i bild eller den runda toppen).</p><p>På den gamla tiden fanns där fyra släpliftar (som nu förstås är ersatta av Leitner "expressisar").</p><p>[ATTACH=full]6905[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1214966, member: 175247"] Jag tänkte köra en (för mig) nostalgitripp. Bilden är från 2018, men skidområdet i bakgrunden till höger är det ställe där jag lärde mig åka skidor som barn, när jag och brorsan åkte med mamma och pappa till Österrike. Jag söker namnet på det lilla skidområdet som omfattar ett par liftar till (inte namnet på liften som syns i bild eller den runda toppen). På den gamla tiden fanns där fyra släpliftar (som nu förstås är ersatta av Leitner "expressisar"). [ATTACH type="full"]6905[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp