Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1215267" data-attributes="member: 175247"><p>Utan några egentliga berg i bilden att ta sikte på, så var den här svår.</p><p>Satellitspaning fungerar tyvärr inte i det här fallet. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f615.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":confused:" title="Confused :confused:" data-smilie="5"data-shortname=":confused:" /></p><p>Nu vet jag inte om byn ligger ungefär där du har tagit bilden, men om jag utgår ifrån det så befinner vi oss på ungefär 2000m (och förutsatt att byn också gör det, annars har du vilselett oss <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />).</p><p>Om jag lägger till dina ledtrådar:</p><p>"Uppe på berget sa de Ciao, men inte nere i byn. Där byn ligger tar dalen slut."</p><p>och sedan tittar på vegetation och terräng så blir min kvalificerade gissning:</p><p><strong>Isola 2000</strong>.</p><p></p><p>PS. När det gäller skidmodellen så har jag ingen aning så jag säger "vattenskidor" <img class="smilie smilie--emoji" alt="😁" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png" title="Beaming face with smiling eyes :grin:" data-shortname=":grin:" loading="lazy" width="64" height="64" />.</p><p>Själv kör jag på carvers. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1215267, member: 175247"] Utan några egentliga berg i bilden att ta sikte på, så var den här svår. Satellitspaning fungerar tyvärr inte i det här fallet. :confused: Nu vet jag inte om byn ligger ungefär där du har tagit bilden, men om jag utgår ifrån det så befinner vi oss på ungefär 2000m (och förutsatt att byn också gör det, annars har du vilselett oss ;)). Om jag lägger till dina ledtrådar: "Uppe på berget sa de Ciao, men inte nere i byn. Där byn ligger tar dalen slut." och sedan tittar på vegetation och terräng så blir min kvalificerade gissning: [B]Isola 2000[/B]. PS. När det gäller skidmodellen så har jag ingen aning så jag säger "vattenskidor" 😁. Själv kör jag på carvers. ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp