Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 1215451" data-attributes="member: 51492"><p>Atomfjella heter området som bjuder på många toppar nära varandra.</p><p>Vi hade tältläger 8 nätter vid Gallerbreen/Veteranen och utgick därifrån och tog en eller två toppar om dan. Perfekt väder i maj. Ca 180 km skoter enkel väg från Longyearbyn men skoterförbud för annat än transport till och från så inga skotrar under veckan.</p><p></p><p>Perriertoppen är näst högsta toppen på Svalbard men väderutsatt så det blev stegjärn upp. De andra fjällen runtikring är bättre att åka på.</p><p>[ATTACH=full]6992[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 1215451, member: 51492"] Atomfjella heter området som bjuder på många toppar nära varandra. Vi hade tältläger 8 nätter vid Gallerbreen/Veteranen och utgick därifrån och tog en eller två toppar om dan. Perfekt väder i maj. Ca 180 km skoter enkel väg från Longyearbyn men skoterförbud för annat än transport till och från så inga skotrar under veckan. Perriertoppen är näst högsta toppen på Svalbard men väderutsatt så det blev stegjärn upp. De andra fjällen runtikring är bättre att åka på. [ATTACH type="full"]6992[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp