Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1217106" data-attributes="member: 80520"><p>*Puh* Jag satt ju med hjärtat upp i halsgropen där ifall det skulle vara fel och nån annan kom och snodde åt sig Staluvarri/Rissavarri (eller ja, strikt taget var det väl den namnlösa 1130-toppen som var andra kandidaten).</p><p></p><p>Jösses, det var en tråkig historia, helt klart! Får se hur den här säsongen utvecklar sig, så som snöläget ser ut just nu går det helt klart till mot ett till år när något sånt skulle kunna hända. Skitläskig snö här uppe just nu, och jag tror inte vi kommer bli kvitt botten-facetterna för än en bit in på våren...</p><p></p><p>Ska in och rota i bildarkiven.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1217106, member: 80520"] *Puh* Jag satt ju med hjärtat upp i halsgropen där ifall det skulle vara fel och nån annan kom och snodde åt sig Staluvarri/Rissavarri (eller ja, strikt taget var det väl den namnlösa 1130-toppen som var andra kandidaten). Jösses, det var en tråkig historia, helt klart! Får se hur den här säsongen utvecklar sig, så som snöläget ser ut just nu går det helt klart till mot ett till år när något sånt skulle kunna hända. Skitläskig snö här uppe just nu, och jag tror inte vi kommer bli kvitt botten-facetterna för än en bit in på våren... Ska in och rota i bildarkiven. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp