Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1220603" data-attributes="member: 144594"><p>Där satt den! Det är den vackra pist nr 80 i dalen ner från Palinkopf i Ischgl, över gränsen till ostarnas land, och här når vi alltså Samnaun som ses på bilden. Fler än jag som har åkt den väl?!</p><p>Din tur, wertigo!</p><p></p><p>PS Samnaun just nu... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":love:" title="Love :love:" data-smilie="16"data-shortname=":love:" />:</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://sts102.feratel.co.at/streams/stsstore105/1/04300_60376606-93e3Vid.mp4?dcsdesign=WTP_bergfex.at[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1220603, member: 144594"] Där satt den! Det är den vackra pist nr 80 i dalen ner från Palinkopf i Ischgl, över gränsen till ostarnas land, och här når vi alltså Samnaun som ses på bilden. Fler än jag som har åkt den väl?! Din tur, wertigo! PS Samnaun just nu... :love:: [URL unfurl="true"]https://sts102.feratel.co.at/streams/stsstore105/1/04300_60376606-93e3Vid.mp4?dcsdesign=WTP_bergfex.at[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp