Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wertigo" data-source="post: 1220629" data-attributes="member: 153108"><p>Snyggt! Besökt orten?</p><p></p><p>Fun fact, Montgenevre ligger på den franska sidan i skidsystemet Via Lattea (Vintergatan). Fullt möjligt att skida hit från Sauze d' Oulx ("Sauze ovanför Oulx", det finns ett Oulx nere i dalen med), man passerar en del äldre liftar (någon tidigare lift där stolparna är av trä, lärk kanske man kan anta..). Just delen kring Claviere tycker jag personligen är vacker, men föredrar skidåkningen i San Sicario.</p><p></p><p>Word of advice dock; det är rätt långt att ta sig hela sträckan Sauze d' Oulx -> Montgenevre -> Sauze d' Oulx, på skidor. Så om man funderar i den banorna, så bör man stå i liften när denöppnar och köra snabblunch i Montgenevre (I did not, blev taxi sista biten). </p><p></p><p>Ursäkta uppsatsen ovan! [USER=83225]@Pillard[/USER] take it away!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wertigo, post: 1220629, member: 153108"] Snyggt! Besökt orten? Fun fact, Montgenevre ligger på den franska sidan i skidsystemet Via Lattea (Vintergatan). Fullt möjligt att skida hit från Sauze d' Oulx ("Sauze ovanför Oulx", det finns ett Oulx nere i dalen med), man passerar en del äldre liftar (någon tidigare lift där stolparna är av trä, lärk kanske man kan anta..). Just delen kring Claviere tycker jag personligen är vacker, men föredrar skidåkningen i San Sicario. Word of advice dock; det är rätt långt att ta sig hela sträckan Sauze d' Oulx -> Montgenevre -> Sauze d' Oulx, på skidor. Så om man funderar i den banorna, så bör man stå i liften när denöppnar och köra snabblunch i Montgenevre (I did not, blev taxi sista biten). Ursäkta uppsatsen ovan! [USER=83225]@Pillard[/USER] take it away! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp