Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1251015" data-attributes="member: 175247"><p>Jag kastade pil på kartan och den träffade vid röda krysset, och nu säger [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] att han tänker bänka mig oftare!<img class="smilie smilie--emoji" alt="😭" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62d.png" title="Loudly crying face :sob:" data-shortname=":sob:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>Det är inte lätt nu att hitta en bildgåta som blir en utmaning för mästerspanarna [USER=121331]@Kalle_Luzern[/USER] och [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] , och som samtidigt inte får alla övriga att sucka djupt och ge upp med en gång. Så därför är ni Kalle och Potätan tyvärr bänkade på denna gåta, som jag tror kan bli en lagom trevlig gåta för de flesta övriga.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Då kör vi.</p><p></p><p>Fin snö och massor med fantastisk skidåkning finns det på bilden.</p><p>Vad heter den gondolbana som går upp till toppen och öppnar upp för all denna fina skidåkning?</p><p>Pist eller offpist, det är bara att välja, det är inte ont om utrymme.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Edit: Om ni nu inte fixar det här på rimlig tid, så släpper jag lös "vargarna"...<img class="smilie smilie--emoji" alt="🐺" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f43a.png" title="Wolf :wolf:" data-shortname=":wolf:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>[ATTACH=full]15490[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1251015, member: 175247"] Jag kastade pil på kartan och den träffade vid röda krysset, och nu säger [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] att han tänker bänka mig oftare!😭 Det är inte lätt nu att hitta en bildgåta som blir en utmaning för mästerspanarna [USER=121331]@Kalle_Luzern[/USER] och [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] , och som samtidigt inte får alla övriga att sucka djupt och ge upp med en gång. Så därför är ni Kalle och Potätan tyvärr bänkade på denna gåta, som jag tror kan bli en lagom trevlig gåta för de flesta övriga.;) Då kör vi. Fin snö och massor med fantastisk skidåkning finns det på bilden. Vad heter den gondolbana som går upp till toppen och öppnar upp för all denna fina skidåkning? Pist eller offpist, det är bara att välja, det är inte ont om utrymme.:) Edit: Om ni nu inte fixar det här på rimlig tid, så släpper jag lös "vargarna"...🐺 [ATTACH type="full" alt="1642625763635.png"]15490[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp