Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1253283" data-attributes="member: 175247"><p>Ok, times up!</p><p>Berget är en mäktig 3700+ meters topp och jag har ju lurats lite med zoomen igen.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Eftersom [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] har identifierat både min plats och toppens plats, så tar han ju hem det här med 16,5 km. Jag hade mätt upp 16,7 km manuellt på en karta, som förstås kan ge en viss felmarginal.</p><p>Över till [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1253283, member: 175247"] Ok, times up! Berget är en mäktig 3700+ meters topp och jag har ju lurats lite med zoomen igen.;) Eftersom [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] har identifierat både min plats och toppens plats, så tar han ju hem det här med 16,5 km. Jag hade mätt upp 16,7 km manuellt på en karta, som förstås kan ge en viss felmarginal. Över till [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp