Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1254632" data-attributes="member: 121331"><p>Helt rätt! Bilden från oktober, har som tur är snöat en del sen dess. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😅" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png" title="Grinning face with sweat :sweat_smile:" data-shortname=":sweat_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p>Åket startar från Jochstock (toppstationen syns om man zoomar), ner genom bowlen som syns i bild, finns gott om plats att välja spår men ska se upp med stup på några ställen. Måste inte åka rännan vid klippväggen. Går sen ihop med Steinberg, genom lite buskar och annat elände och sen får man staka lite tillbaka till Trübsee Hopper.</p><p></p><p>Din tur [USER=32646]@FredrikLarsson123[/USER] !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1254632, member: 121331"] Helt rätt! Bilden från oktober, har som tur är snöat en del sen dess. 😅 Åket startar från Jochstock (toppstationen syns om man zoomar), ner genom bowlen som syns i bild, finns gott om plats att välja spår men ska se upp med stup på några ställen. Måste inte åka rännan vid klippväggen. Går sen ihop med Steinberg, genom lite buskar och annat elände och sen får man staka lite tillbaka till Trübsee Hopper. Din tur [USER=32646]@FredrikLarsson123[/USER] ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp