Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1254738" data-attributes="member: 155279"><p>OT: Stor anledning varför 70% av freeride hatar på skoteråkare... ovisshet! De tror vi får braaapa runt var vi vill <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Tycker även PC borde godkänna "just den molnformation"! Du skrev aldrig "nämn två unika saker som just jag tänker på". </p><p>Jag gissar på att den andra unika saken är att det var just den kameramannen, vid just det tillfället som är det unika!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1254738, member: 155279"] OT: Stor anledning varför 70% av freeride hatar på skoteråkare... ovisshet! De tror vi får braaapa runt var vi vill ;) Tycker även PC borde godkänna "just den molnformation"! Du skrev aldrig "nämn två unika saker som just jag tänker på". Jag gissar på att den andra unika saken är att det var just den kameramannen, vid just det tillfället som är det unika! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp