Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedieharder" data-source="post: 1255080" data-attributes="member: 14886"><p>Visst är det Vitberget strax utanför Vidsel. På vägen dit passerar man, om man kommer från kusthållet, Storforsen (Europas största obundna fors).</p><p></p><p>Likheten med Mont Blanc är såklart namnet och att de är de högsta bergen i sin repektive region( Mont Blanc i Västeuropa och Vitberget i Norrbottens landskap).</p><p></p><p>Passar också på att be om ursäkt för min frånvaro under gårdagskvällen (var upptagen med att åka gubbpuckel i Måttsundsbacken).</p><p></p><p>Varsågod [USER=144594]@fredw[/USER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedieharder, post: 1255080, member: 14886"] Visst är det Vitberget strax utanför Vidsel. På vägen dit passerar man, om man kommer från kusthållet, Storforsen (Europas största obundna fors). Likheten med Mont Blanc är såklart namnet och att de är de högsta bergen i sin repektive region( Mont Blanc i Västeuropa och Vitberget i Norrbottens landskap). Passar också på att be om ursäkt för min frånvaro under gårdagskvällen (var upptagen med att åka gubbpuckel i Måttsundsbacken). Varsågod [USER=144594]@fredw[/USER] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp