Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1255132" data-attributes="member: 144594"><p>Just det! På isen på denna lilla sjö hölls skridsko- och hockey grenar under <strong>OS 1936 i Garmisch-Partenkirchen,</strong> inför nästan 18 000 åskådare! Och på en bob-bana alldeles intill, som delvis finns kvar.</p><p></p><p>[ATTACH=full]16600[/ATTACH]</p><p></p><p>[ATTACH=full]16597[/ATTACH]</p><p></p><p>[ATTACH=full]16599[/ATTACH]</p><p></p><p>[ATTACH=full]16601[/ATTACH]</p><p></p><p>Ursäkta denna idrottshistoriska ütflükt! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Turen åter till <strong>Dr Cosmo</strong>!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1255132, member: 144594"] Just det! På isen på denna lilla sjö hölls skridsko- och hockey grenar under [B]OS 1936 i Garmisch-Partenkirchen,[/B] inför nästan 18 000 åskådare! Och på en bob-bana alldeles intill, som delvis finns kvar. [ATTACH type="full" alt="1645191075489.png"]16600[/ATTACH] [ATTACH type="full" alt="1645190800303.png"]16597[/ATTACH] [ATTACH type="full" alt="1645190928475.png"]16599[/ATTACH] [ATTACH type="full" alt="1645191173749.png"]16601[/ATTACH] Ursäkta denna idrottshistoriska ütflükt! :) Turen åter till [B]Dr Cosmo[/B]! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp