Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1255147" data-attributes="member: 144594"><p>Med tanke på att jag stolt föreläste om Zugspitze inför mina anhöriga på plats, innan kyparen korrigerade mig... så sitter vi i samma båt. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Dock inte i just den båt du tydligen befinner dig i just nu, vilket jag är glad över. Vad kommer efter styv kuling? Storm? Och sen? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":oops:" title="Oops! :oops:" data-smilie="10"data-shortname=":oops:" /> Håller tummarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1255147, member: 144594"] Med tanke på att jag stolt föreläste om Zugspitze inför mina anhöriga på plats, innan kyparen korrigerade mig... så sitter vi i samma båt. :) Dock inte i just den båt du tydligen befinner dig i just nu, vilket jag är glad över. Vad kommer efter styv kuling? Storm? Och sen? :oops: Håller tummarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp