Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1255707" data-attributes="member: 175247"><p>Jaja, Hochjoch då!<img class="smilie smilie--emoji" alt="🤓" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f913.png" title="Nerd face :nerd:" data-shortname=":nerd:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p>Ursäkta att jag inte har svarat, men nu har vi tagit oss igenom vår 4-rätters, anständigt klädda utan långkalsonger.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":ROFLMAO:" title="ROFL :ROFLMAO:" data-smilie="18"data-shortname=":ROFLMAO:" /> (ifall någon kommer ihåg en viss tråd…<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />).</p><p>Jag svarade under middagen på en annan tråd, och fick ”onda ögat” av frun.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":oops:" title="Oops! :oops:" data-smilie="10"data-shortname=":oops:" /></p><p></p><p>Bildgåtan går vidare till [USER=144594]@fredw[/USER] som nog har ett helt magasin laddat med Zillertal.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1255707, member: 175247"] Jaja, Hochjoch då!🤓 Ursäkta att jag inte har svarat, men nu har vi tagit oss igenom vår 4-rätters, anständigt klädda utan långkalsonger.:ROFLMAO: (ifall någon kommer ihåg en viss tråd…;)). Jag svarade under middagen på en annan tråd, och fick ”onda ögat” av frun.:oops: Bildgåtan går vidare till [USER=144594]@fredw[/USER] som nog har ett helt magasin laddat med Zillertal.:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp