Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davoorama" data-source="post: 1257879" data-attributes="member: 45297"><p>Fel land. Men höjden är relativt bra gissat</p><p></p><p></p><p>Ja det var mitt i prick. Pistkartan säger 2474 möh men jag ger rätt för det. Bilden är tagen en helt fantastisk dag. Från toppstationen på Grand Vans åkte man ned lite sen boothike upp för vägen grand chaudron och sen ned Gers, typ. Men det var många år sedan fotot togs så minnet är lite halv vagt. </p><p></p><p>Över till [USER=156543]@Wille1504[/USER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davoorama, post: 1257879, member: 45297"] Fel land. Men höjden är relativt bra gissat Ja det var mitt i prick. Pistkartan säger 2474 möh men jag ger rätt för det. Bilden är tagen en helt fantastisk dag. Från toppstationen på Grand Vans åkte man ned lite sen boothike upp för vägen grand chaudron och sen ned Gers, typ. Men det var många år sedan fotot togs så minnet är lite halv vagt. Över till [USER=156543]@Wille1504[/USER] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp