Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1259757" data-attributes="member: 59050"><p>Vet ni, jag känner inte skillnaden mellan bra prosecco eller champagne. Frun säger, att det finns, men jag kan inte smaka det. Men något starkt cava, det är inget för mig.</p><p></p><p>Ja, Lech är ett måste att besöka. Då vi åkte tillbaks från Valluga, då möte vi en gammal fru med pälsjacka på en en fifihund med!</p><p></p><p>Jag har inte mera bilder. Så, jag måste redan fråga som vant, vad är det högsta berget i bilden, och hur högt är det?</p><p></p><p>P.S. En av de bästa skidsäsongen är över! Just hörde, att killar har redan fångat gösar 200 meter från vårt hem! Måste vända båten och gräva jigspön från lagret.[ATTACH=full]17944[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1259757, member: 59050"] Vet ni, jag känner inte skillnaden mellan bra prosecco eller champagne. Frun säger, att det finns, men jag kan inte smaka det. Men något starkt cava, det är inget för mig. Ja, Lech är ett måste att besöka. Då vi åkte tillbaks från Valluga, då möte vi en gammal fru med pälsjacka på en en fifihund med! Jag har inte mera bilder. Så, jag måste redan fråga som vant, vad är det högsta berget i bilden, och hur högt är det? P.S. En av de bästa skidsäsongen är över! Just hörde, att killar har redan fångat gösar 200 meter från vårt hem! Måste vända båten och gräva jigspön från lagret.[ATTACH type="full" alt="st anton-10 005.jpg"]17944[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp