Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1266854" data-attributes="member: 12924"><p>Montafon ja... ja varför inte, det är ju många som gillar det. Och när stormarna kommer norrifrån, ja då snöar det.</p><p>Men personligen var det ingen fullträff för mig, jag hade lite svårt att se potentialen och tyckte systemet kändes lite utdraget.</p><p>Dock, ta detta med en nypa salt då jag endast varit en dag i Gargellen och en dag i Gaschurn/Hochjoch då vi skulle köra genom allt under den dagen. Med det sagt var det lite brådis genom systemet och samtidigt leta pärlor utanför pisterna. Vi missade säkert en hel del skoj, men min känsla var ingen riktig fullträff som sagt, även om jag absolut kan tänka mig lite familjesemester där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1266854, member: 12924"] Montafon ja... ja varför inte, det är ju många som gillar det. Och när stormarna kommer norrifrån, ja då snöar det. Men personligen var det ingen fullträff för mig, jag hade lite svårt att se potentialen och tyckte systemet kändes lite utdraget. Dock, ta detta med en nypa salt då jag endast varit en dag i Gargellen och en dag i Gaschurn/Hochjoch då vi skulle köra genom allt under den dagen. Med det sagt var det lite brådis genom systemet och samtidigt leta pärlor utanför pisterna. Vi missade säkert en hel del skoj, men min känsla var ingen riktig fullträff som sagt, även om jag absolut kan tänka mig lite familjesemester där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp