Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1276097" data-attributes="member: 144594"><p>Ser för mig ut som ut som 75% alltför tät och/eller brant skog, 20% steniga stup och 5% åkbar/kasbar yta... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":ROFLMAO:" title="ROFL :ROFLMAO:" data-smilie="18"data-shortname=":ROFLMAO:" /> Fint väder dock, jag (och kanske PC??) slår mig ner i solen och äter medhavd macka medan ni njuter av "skidbackarna". <img class="smilie smilie--emoji" alt="🥴" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f974.png" title="Woozy face :woozy_face:" data-shortname=":woozy_face:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1276097, member: 144594"] Ser för mig ut som ut som 75% alltför tät och/eller brant skog, 20% steniga stup och 5% åkbar/kasbar yta... :ROFLMAO: Fint väder dock, jag (och kanske PC??) slår mig ner i solen och äter medhavd macka medan ni njuter av "skidbackarna". 🥴;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp