Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1276387" data-attributes="member: 121331"><p>Precis, vid toppen av sittliften Läger för att vara exakt. Den lilla bergstoppen [USER=144594]@fredw[/USER] såg heter Lobhörner. Liften jag pekade ut är kabinen från Lauterbrunnen till Grütschalp, därifrån går ett tåg till Mürren. Mürren och Schilthorn syns i andra bilden. Wengen ligger rakt nedanför stupet på andra sidan snöret i förgrunden.</p><p></p><p>Nya Kaiserwetterbilder på lut [USER=175247]@PisteCarver[/USER] ? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1276387, member: 121331"] Precis, vid toppen av sittliften Läger för att vara exakt. Den lilla bergstoppen [USER=144594]@fredw[/USER] såg heter Lobhörner. Liften jag pekade ut är kabinen från Lauterbrunnen till Grütschalp, därifrån går ett tåg till Mürren. Mürren och Schilthorn syns i andra bilden. Wengen ligger rakt nedanför stupet på andra sidan snöret i förgrunden. Nya Kaiserwetterbilder på lut [USER=175247]@PisteCarver[/USER] ? ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp