Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antikvitet" data-source="post: 1281837" data-attributes="member: 132155"><p>Det är inte hemma hos mig. Bra uppslag för frågebild annars. Jag testgooglade och det finns fler bilder från platsen.</p><p>Åkej här behövs ledtrådar:</p><p>- inte så väldans långt från [USER=144594]@fredw[/USER] gåta ovan. Går att åka med samma kollektivtrafikbiljett hela vägen. Dock ett urval olika färdmedel.</p><p>- om man ska envisas åka skidor där är det nog en helt annan sort skidor</p><p>- platsen har en namne i ett närliggande land österut</p><p>- finns en liten ledtråd i mitt inlägg ovan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antikvitet, post: 1281837, member: 132155"] Det är inte hemma hos mig. Bra uppslag för frågebild annars. Jag testgooglade och det finns fler bilder från platsen. Åkej här behövs ledtrådar: - inte så väldans långt från [USER=144594]@fredw[/USER] gåta ovan. Går att åka med samma kollektivtrafikbiljett hela vägen. Dock ett urval olika färdmedel. - om man ska envisas åka skidor där är det nog en helt annan sort skidor - platsen har en namne i ett närliggande land österut - finns en liten ledtråd i mitt inlägg ovan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp