Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="czklvgn" data-source="post: 1284442" data-attributes="member: 80793"><p>jaha det bukar ju går så fort i denhär tråden så jag undra om jag lagt in en dålig bild? inga alplinbanor, eller wridsenstrudels eller vindryckerier eller kaffekoppar med skuren motorolja i (eller vad det är för skum i domdär kopparna, ser ut som en mardrömsöppning av oljelocket).</p><p> </p><p>en ledtråd kan vara att väggen i förgrunden var en inspiration till dendär isväggen i game of thrones, han som skrev boken som serien bygger på besökte området på 80talet och häplades över väggen. sägs det. vilket är lite kul för i närheten ligger berget som inspirerade george lucas till dödsstjärnans utseende efter hans besök på tidigt 70-tal sägs det.</p><p>toppen jag står på besöks iallafall ibland av helikoptrar med guider både med och utan svett och etikettförståelse. lite för ofta av sånna utan vett. men dom landar aldrig på toppen utan en bit nedanför, vilket kan vara en ledtråd till toppens utsenende. dagen jag var på toppen av gåtans fjäll såg jag helikoptrar landa på två av fjällen som syns i bild. men dom häll sig på ok avstånd till mig hela dagen trots att jag besökte flera fjäll där dom brukar landa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czklvgn, post: 1284442, member: 80793"] jaha det bukar ju går så fort i denhär tråden så jag undra om jag lagt in en dålig bild? inga alplinbanor, eller wridsenstrudels eller vindryckerier eller kaffekoppar med skuren motorolja i (eller vad det är för skum i domdär kopparna, ser ut som en mardrömsöppning av oljelocket). en ledtråd kan vara att väggen i förgrunden var en inspiration till dendär isväggen i game of thrones, han som skrev boken som serien bygger på besökte området på 80talet och häplades över väggen. sägs det. vilket är lite kul för i närheten ligger berget som inspirerade george lucas till dödsstjärnans utseende efter hans besök på tidigt 70-tal sägs det. toppen jag står på besöks iallafall ibland av helikoptrar med guider både med och utan svett och etikettförståelse. lite för ofta av sånna utan vett. men dom landar aldrig på toppen utan en bit nedanför, vilket kan vara en ledtråd till toppens utsenende. dagen jag var på toppen av gåtans fjäll såg jag helikoptrar landa på två av fjällen som syns i bild. men dom häll sig på ok avstånd till mig hela dagen trots att jag besökte flera fjäll där dom brukar landa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp