Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1286324" data-attributes="member: 121331"><p>Snowflake ser man ju titt som tätt, känns som han gör det rätta och åker mest på vardagar... Om han har mössa på sig vet man att det är kallt!<img class="smilie smilie--emoji" alt="🥶" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f976.png" title="Cold face :cold_face:" data-shortname=":cold_face:" loading="lazy" width="64" height="64" /> Jag borde rimligen också kommit upp i över en miljon höjdmeter skidåkning sen jag flyttade till Schweiz...</p><p></p><p>Från en flaggstång till en annan, den här används som synes fortfarande. Föhn gick över kammarna den här dagen, så var friskt bitvis. Var är bilden tagen?</p><p>[ATTACH=full]26488[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1286324, member: 121331"] Snowflake ser man ju titt som tätt, känns som han gör det rätta och åker mest på vardagar... Om han har mössa på sig vet man att det är kallt!🥶 Jag borde rimligen också kommit upp i över en miljon höjdmeter skidåkning sen jag flyttade till Schweiz... Från en flaggstång till en annan, den här används som synes fortfarande. Föhn gick över kammarna den här dagen, så var friskt bitvis. Var är bilden tagen? [ATTACH type="full"]26488[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp