Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1307832" data-attributes="member: 146777"><p>Så är det säkert. Men nu är det rätt gott om gondoler och sittlifter i området som leder till fina blå nybörjabackar. Tycker helt enkelt inte att varenda lilla backa måste ha en sittlift...</p><p>Kollade kartan, de har ju faktiskt byggd en 6 stolslift där. Det är rätt imponerande vad de lägger pengar på en sån liten sidobacke... Det var ju knappt nån kö där när det var en knapplift heller.</p><p>Att de byggde bort knappliften som gick upp till vänster i bilden fattade jag. Den var brant och jävligt...</p><p>Förr i tiden var det en rätt fin park bredvid den backen också.Men den verkar ju redan borta när du tog bilden. Men samtidigt är det väldigt länge sen att jag varit där...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1307832, member: 146777"] Så är det säkert. Men nu är det rätt gott om gondoler och sittlifter i området som leder till fina blå nybörjabackar. Tycker helt enkelt inte att varenda lilla backa måste ha en sittlift... Kollade kartan, de har ju faktiskt byggd en 6 stolslift där. Det är rätt imponerande vad de lägger pengar på en sån liten sidobacke... Det var ju knappt nån kö där när det var en knapplift heller. Att de byggde bort knappliften som gick upp till vänster i bilden fattade jag. Den var brant och jävligt... Förr i tiden var det en rätt fin park bredvid den backen också.Men den verkar ju redan borta när du tog bilden. Men samtidigt är det väldigt länge sen att jag varit där... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp