Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1310985" data-attributes="member: 175247"><p>Då är det dags för....?</p><p></p><p>Vi gör en twist idag och kör en Nostalgi Fredag!</p><p></p><p>Min favoritlåt från ELO, ett av de största pop-rock banden på 70-talet.</p><p>Här är "Evil Woman" från albumet Eldorado. Denna gången framförd av en något äldre Jeff Lynne på Wembley för sju år sedan. Tyvärr är inte Bev Bevan på trummor och Mik Kaminski på fiol med här.</p><p>En skön låt är det, min fru är inte lika förtjust när jag pelar den, kan det bero på texten?</p><p>För att göra henne på bättre humör efteråt, får jag kompensera med att också spela ELO's "Sweet Talking Woman" från albumet Out Of The Blue.</p><p>[MEDIA=youtube]j7cyiWpX_HU[/MEDIA]</p><p></p><p>Och så bildgåtan:</p><p>Vi är på väg från ett skidområde, var har vi varit?</p><p>[ATTACH=full]35721[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1310985, member: 175247"] Då är det dags för....? Vi gör en twist idag och kör en Nostalgi Fredag! Min favoritlåt från ELO, ett av de största pop-rock banden på 70-talet. Här är "Evil Woman" från albumet Eldorado. Denna gången framförd av en något äldre Jeff Lynne på Wembley för sju år sedan. Tyvärr är inte Bev Bevan på trummor och Mik Kaminski på fiol med här. En skön låt är det, min fru är inte lika förtjust när jag pelar den, kan det bero på texten? För att göra henne på bättre humör efteråt, får jag kompensera med att också spela ELO's "Sweet Talking Woman" från albumet Out Of The Blue. [MEDIA=youtube]j7cyiWpX_HU[/MEDIA] Och så bildgåtan: Vi är på väg från ett skidområde, var har vi varit? [ATTACH type="full" size="1726x953"]35721[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp