Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bultfeber" data-source="post: 1336676" data-attributes="member: 44672"><p>Att den skulle sitta så långt inne på forumet?</p><p>Men grattis igen Kalle du har ju tradition på att ta mina bilder fort.</p><p>Jag var faktiskt där första gången 2002 på tunga skidor med rambindning.</p><p>Tälta utanför Turtagrö den resan</p><p>Och ja även om det ligger precis vid Jotunheim och topparna syns från varandra så tillhör det Hurrungane</p><p>Tyvärr så stämde nästan väderprognosen när vi var där i slutet på maj. Det skulle komma in sämre väder på eftermiddagen men moln, men vädret kom nästat tre timmar tidigare så vi han inte upp i solsken utan helt i moln....</p><p></p><p>[ATTACH=full]45950[/ATTACH]</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://xn--snsker-dua6l.se/topptur/hurrungane/store-ringstind/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bultfeber, post: 1336676, member: 44672"] Att den skulle sitta så långt inne på forumet? Men grattis igen Kalle du har ju tradition på att ta mina bilder fort. Jag var faktiskt där första gången 2002 på tunga skidor med rambindning. Tälta utanför Turtagrö den resan Och ja även om det ligger precis vid Jotunheim och topparna syns från varandra så tillhör det Hurrungane Tyvärr så stämde nästan väderprognosen när vi var där i slutet på maj. Det skulle komma in sämre väder på eftermiddagen men moln, men vädret kom nästat tre timmar tidigare så vi han inte upp i solsken utan helt i moln.... [ATTACH type="full" size="934x703"]45950[/ATTACH] [URL unfurl="true"]https://xn--snsker-dua6l.se/topptur/hurrungane/store-ringstind/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Tillbaka
Topp