Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var är det bäst att säsonga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinnSchonbeck" data-source="post: 1077777" data-attributes="member: 159834"><p>Hej alla freeridare! Jag är en 17-årig tjej som är alldeles tokig i snowboardåkning. Jag har som plan att säsonga på något bra skidställe efter gymnasiet. Mitt mål är att åka mycket snowboard och gå på afterski, men också att jobba en del så att man klarar sig. Förhoppningsvis lär man väl känna en massa sköna snowboardmänniskor då med. Jag funderar på att välja ett ställe i Norge då jag trivs väldigt bra där. Så tänkte jag att några utav er här på freeride kanske har varit skibum i något år. Har ni några tips eller saker som är bra att veta när man ska säsonga på ett skidställe? Finns det några speciella platser ni skulle kunna rekommendera? USA? Kanada? Eller någon annanstans?</p><p></p><p>Hade varit riktigt gott att få lite tips av er som är lite mer rutinerade inom det här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinnSchonbeck, post: 1077777, member: 159834"] Hej alla freeridare! Jag är en 17-årig tjej som är alldeles tokig i snowboardåkning. Jag har som plan att säsonga på något bra skidställe efter gymnasiet. Mitt mål är att åka mycket snowboard och gå på afterski, men också att jobba en del så att man klarar sig. Förhoppningsvis lär man väl känna en massa sköna snowboardmänniskor då med. Jag funderar på att välja ett ställe i Norge då jag trivs väldigt bra där. Så tänkte jag att några utav er här på freeride kanske har varit skibum i något år. Har ni några tips eller saker som är bra att veta när man ska säsonga på ett skidställe? Finns det några speciella platser ni skulle kunna rekommendera? USA? Kanada? Eller någon annanstans? Hade varit riktigt gott att få lite tips av er som är lite mer rutinerade inom det här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var är det bäst att säsonga?
Tillbaka
Topp