Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var är det för skidor jag behöver?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elvis" data-source="post: 1337718" data-attributes="member: 210248"><p>Jag åker en Blizzard Rustler 9 och väger 120kg. fantastisk trevlig skida i uppkörd pist och även när det är manchester. grym och poppig. lätt kärna. jag har även provat rustler 10 och den va helt bra. åker inte så mycket utanför längre men den leverera i pist oxå. I min värld så fundera inte på salomon, völkl eller nordica. hoppas du kan testa före köp och hitta en grym skida. K2 ska du inte ens tänka på för de är så mjuk (hela skidan) De blir som bananer under foten. Nu har jag skrivit mycket men prova ett par Rustler.... Jag har tävlat i slalom, storslalom, puckel. då hade jag K2 som sponsor men det går inte att jämföra med Blizzard Rustler. Om man preppar kanter och belägg så har man en pistracer där man lägger skinkan i varje böj. Dessutom kan ta den på lite äventyr offpist. Jag är 54 och åker fort och gärna ha spelrum. Ungarna har ju lärt sig oxå och de är vassa. Lycka till med dina tankar och hoppas du får någon form av input från mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elvis, post: 1337718, member: 210248"] Jag åker en Blizzard Rustler 9 och väger 120kg. fantastisk trevlig skida i uppkörd pist och även när det är manchester. grym och poppig. lätt kärna. jag har även provat rustler 10 och den va helt bra. åker inte så mycket utanför längre men den leverera i pist oxå. I min värld så fundera inte på salomon, völkl eller nordica. hoppas du kan testa före köp och hitta en grym skida. K2 ska du inte ens tänka på för de är så mjuk (hela skidan) De blir som bananer under foten. Nu har jag skrivit mycket men prova ett par Rustler.... Jag har tävlat i slalom, storslalom, puckel. då hade jag K2 som sponsor men det går inte att jämföra med Blizzard Rustler. Om man preppar kanter och belägg så har man en pistracer där man lägger skinkan i varje böj. Dessutom kan ta den på lite äventyr offpist. Jag är 54 och åker fort och gärna ha spelrum. Ungarna har ju lärt sig oxå och de är vassa. Lycka till med dina tankar och hoppas du får någon form av input från mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var är det för skidor jag behöver?
Tillbaka
Topp