Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Var är kylan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 11580" data-attributes="member: 14197"><p>SOLLY. Om jag hoppar över "att" i början så blir det än bättre;</p><p></p><p>- miljörörelsens behov av att synas i media!</p><p></p><p>Typ.</p><p></p><p>Det är ju faen inte lätt att håva iväg 9700 tecken sådär på rak arm. Saknar personligen lite fakta om det här med havsytan för faktaboken är på min fritidsgård där jag spenderar min dagtid; La Grande Putain! Eller om det var Petain, men det är aldrig lätt att minnas vem som var marskalk och ansvarig för den franska alpina utvecklingen under tidigt 40-tal och vem som var fransk framstjärt.</p><p></p><p>Läste igenom eländet nu oxå och fann ett par tempusfel samt en varierande användning av bestämd form. Dock kan jag inte ändra för då framstår ditt inlägg ovan som vansinnigt. </p><p></p><p>Men om vän av oordning skall vara framme skall "en rätt/korrekt grammatering" alltid stavas med 2 M.</p><p></p><p>PS. Hade med ledartröjan till Werséns i lördags för återbördande till dess rättmätige ägare. Den rättmätige ägaren dök dock aldrig upp så jag fick mig ett nyp i näsan av Skinnarmo istället. Dock inträffade detta strax innan Skinnarmos isvana testades (vilket naturligtvis slutade med att han fick en halv glaciär i nacken och brantåkarna skrattade gott). DS.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 11580, member: 14197"] SOLLY. Om jag hoppar över "att" i början så blir det än bättre; - miljörörelsens behov av att synas i media! Typ. Det är ju faen inte lätt att håva iväg 9700 tecken sådär på rak arm. Saknar personligen lite fakta om det här med havsytan för faktaboken är på min fritidsgård där jag spenderar min dagtid; La Grande Putain! Eller om det var Petain, men det är aldrig lätt att minnas vem som var marskalk och ansvarig för den franska alpina utvecklingen under tidigt 40-tal och vem som var fransk framstjärt. Läste igenom eländet nu oxå och fann ett par tempusfel samt en varierande användning av bestämd form. Dock kan jag inte ändra för då framstår ditt inlägg ovan som vansinnigt. Men om vän av oordning skall vara framme skall "en rätt/korrekt grammatering" alltid stavas med 2 M. PS. Hade med ledartröjan till Werséns i lördags för återbördande till dess rättmätige ägare. Den rättmätige ägaren dök dock aldrig upp så jag fick mig ett nyp i näsan av Skinnarmo istället. Dock inträffade detta strax innan Skinnarmos isvana testades (vilket naturligtvis slutade med att han fick en halv glaciär i nacken och brantåkarna skrattade gott). DS. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Var är kylan?
Tillbaka
Topp