Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Var är kylan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 11584" data-attributes="member: 15094"><p>Eftersom jag ändock känner att jag måste ta min vän i försvar mot alla dessa grymma påhopp av sällan skådad rang så tänker jag nu anmäla mig själv till ett nytt räjs i "Påhopp&kritik". Denna oerhört populära sport, likt populär musiken som strömmar ur en populär popmaskin kommer nu mina ord att flöda.</p><p></p><p>Att vi ständigt råkar ut för denna stillsamma men ack så grymma ironi eggar bara våra felfuntande små huvuden till nya stordåd. Det är ni som nu utmanat oss till denna andra rond i denna ädlaste av alla ädla holmgångar.</p><p>Sanningen är den att jag själv egentligen inte har något illa att säga utan mest snackar tekniskt mumbojubo som ni konsumenter inte förstår (lr var det så att ni var föråldrade brantåkare vars guldår passerar i ständig revy???). </p><p></p><p>Har sagt det tidigare och kommer troligtvis att säga det igen (utan Svenska Akademins hjälp..), vi vill ju bara lära oss av alla stora brantåkare hur vi ska uppföra oss. Sant att vi är traslade små stackare som inte vet bättre än att ställa till det för oss men sen kan man se det så att vi söker spänning i tillvaron och att jag nu insett att jag tappat bort den pudervita linjen i ämnet och därmed lyfter på hatten, vänder mig mot Mekka och tar fram en Wit Ryss...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 11584, member: 15094"] Eftersom jag ändock känner att jag måste ta min vän i försvar mot alla dessa grymma påhopp av sällan skådad rang så tänker jag nu anmäla mig själv till ett nytt räjs i "Påhopp&kritik". Denna oerhört populära sport, likt populär musiken som strömmar ur en populär popmaskin kommer nu mina ord att flöda. Att vi ständigt råkar ut för denna stillsamma men ack så grymma ironi eggar bara våra felfuntande små huvuden till nya stordåd. Det är ni som nu utmanat oss till denna andra rond i denna ädlaste av alla ädla holmgångar. Sanningen är den att jag själv egentligen inte har något illa att säga utan mest snackar tekniskt mumbojubo som ni konsumenter inte förstår (lr var det så att ni var föråldrade brantåkare vars guldår passerar i ständig revy???). Har sagt det tidigare och kommer troligtvis att säga det igen (utan Svenska Akademins hjälp..), vi vill ju bara lära oss av alla stora brantåkare hur vi ska uppföra oss. Sant att vi är traslade små stackare som inte vet bättre än att ställa till det för oss men sen kan man se det så att vi söker spänning i tillvaron och att jag nu insett att jag tappat bort den pudervita linjen i ämnet och därmed lyfter på hatten, vänder mig mot Mekka och tar fram en Wit Ryss... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Var är kylan?
Tillbaka
Topp