Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var bor man i Österrike v 10 med familj.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1053059" data-attributes="member: 15720"><p>Har bott i Kaltenbach vilket är en trist by men med relativt "billigt" boende hyfsat nära liften. Mayrhofen är en betydligt trevligare by (riktig skidort) men helt andra priser. </p><p>Gerlos tror jag också är rätt mysigt men jag har lite dålig koll på den byn.</p><p>Byn Zell am Ziller är rätt fin, men liftarna ligger låååångt från själva byn......</p><p></p><p>Fügen är ok, men där bor du vid minsta systemet och längst ner i dalen. (Går dock buss och tåg till de andra systemen eller så tar ni bilen)</p><p></p><p>Själva Zillertal- dalen är rätt platt, så det går smidigt att köra mellan skidsystemet. Inga serpentinvägar. Risk för köer på lördagar (bytesdagar) och i viss mån på söndag em.</p><p></p><p>Ett tips är att besöka badhuset i Fügen om vädret är dåligt eller efter åkningen. Riktigt trevligt äventyrsbad och så VARMT i vattnet så att till och med frugan var nöjd!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1053059, member: 15720"] Har bott i Kaltenbach vilket är en trist by men med relativt "billigt" boende hyfsat nära liften. Mayrhofen är en betydligt trevligare by (riktig skidort) men helt andra priser. Gerlos tror jag också är rätt mysigt men jag har lite dålig koll på den byn. Byn Zell am Ziller är rätt fin, men liftarna ligger låååångt från själva byn...... Fügen är ok, men där bor du vid minsta systemet och längst ner i dalen. (Går dock buss och tåg till de andra systemen eller så tar ni bilen) Själva Zillertal- dalen är rätt platt, så det går smidigt att köra mellan skidsystemet. Inga serpentinvägar. Risk för köer på lördagar (bytesdagar) och i viss mån på söndag em. Ett tips är att besöka badhuset i Fügen om vädret är dåligt eller efter åkningen. Riktigt trevligt äventyrsbad och så VARMT i vattnet så att till och med frugan var nöjd!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var bor man i Österrike v 10 med familj.
Tillbaka
Topp