Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Var fästa RECCO sändare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K.Ström" data-source="post: 598525" data-attributes="member: 45541"><p>Har införskaffat mig 2st RECCO sändare som jag ska placera på bästa sätt inför vinterns vistelse i Canada.</p><p>På den lilla beskrivningen som medföljer så står det att man ska fästa dom på varsin pjäxa. För min del så känns det ganska dumt då dom där utsätts för ständig väta och slag. Nog för att dom säkert tål det, men tänkte mest så att dom inte ramlar bort?</p><p>Tänkte själv att man skulle placera en på trancivern eller hållaren till den. Och så en i en innerficka som jag inte använder.</p><p>Vad tros om den placeringen? Är RECCO sändaren något som kan störa trancivern på något sätt? </p><p></p><p>Någon som har någon koll på sånt här? Vart har ni placerat era? Varför? Tips mottages tacksamt!</p><p></p><p>//Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K.Ström, post: 598525, member: 45541"] Har införskaffat mig 2st RECCO sändare som jag ska placera på bästa sätt inför vinterns vistelse i Canada. På den lilla beskrivningen som medföljer så står det att man ska fästa dom på varsin pjäxa. För min del så känns det ganska dumt då dom där utsätts för ständig väta och slag. Nog för att dom säkert tål det, men tänkte mest så att dom inte ramlar bort? Tänkte själv att man skulle placera en på trancivern eller hållaren till den. Och så en i en innerficka som jag inte använder. Vad tros om den placeringen? Är RECCO sändaren något som kan störa trancivern på något sätt? Någon som har någon koll på sånt här? Vart har ni placerat era? Varför? Tips mottages tacksamt! //Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Var fästa RECCO sändare?
Tillbaka
Topp