Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var finns alla jibbers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jay-deuce" data-source="post: 133251" data-attributes="member: 31339"><p>Det är en sak som förbryllar mig och jag måste får er hjälp med detta omgående! Baserat på kommentarer i detta forum samt allmän bevakning av den "nya" skidkulturen så får man lätt intrycket av att halva sveriges befolkning är skidgudar som älskar rails och big jumps. </p><p></p><p>Jag verkar dock ha missat alla er superstars i backarna för jag ser ALDRIG någon som kör i parken, railsen eller överhuvudtaget drar på. Jag menar inte Jon klass, men en 720 kan man väll förvänta sig om man sitter och snacka OAKLEY brallor i tre timmar? Förra året fick jag över 30 åkdagar på följande plattser utan att se en enda övertygande jibber; </p><p></p><p>Chamonix</p><p>Tignes</p><p>Zermatt</p><p>Åre</p><p>Kungsberget</p><p>Väsjöbacken</p><p>Hammarbybacken</p><p></p><p>Hur är detta möjligt då intresset och passionen på detta forum är olikt allt jag tidigare skådat. Alla kan väll inte vara posers?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jay-deuce, post: 133251, member: 31339"] Det är en sak som förbryllar mig och jag måste får er hjälp med detta omgående! Baserat på kommentarer i detta forum samt allmän bevakning av den "nya" skidkulturen så får man lätt intrycket av att halva sveriges befolkning är skidgudar som älskar rails och big jumps. Jag verkar dock ha missat alla er superstars i backarna för jag ser ALDRIG någon som kör i parken, railsen eller överhuvudtaget drar på. Jag menar inte Jon klass, men en 720 kan man väll förvänta sig om man sitter och snacka OAKLEY brallor i tre timmar? Förra året fick jag över 30 åkdagar på följande plattser utan att se en enda övertygande jibber; Chamonix Tignes Zermatt Åre Kungsberget Väsjöbacken Hammarbybacken Hur är detta möjligt då intresset och passionen på detta forum är olikt allt jag tidigare skådat. Alla kan väll inte vara posers? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var finns alla jibbers?
Tillbaka
Topp