Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var finns Paradiset?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 7594" data-attributes="member: 13256"><p>FInns det ett paradis på jorden?</p><p>Alla tjatar om CHAMONIX..... jo jag har varit där... höga berg massa snö och massa som ser balla ut men men mycket snack och liten verkstad. Det som stöde mig mest var att man får absolut inte glömma sin katana och 357.Magnum om man ska komma upp i liften en morgon då nysnön gnistrar i solskenet på berget. Jag vill hitta en skidort där man kan vakna i lugn och ro, käka en fin frulle njuta lite av att man snart ska knalla ut i solen och den knädjupa snön som falligt under natten. Närma sig liften för att mötas av en sällskaps sjuk liftvakt som mer än görna vill prata en 10-15 min innan han släpper upp oss/första gäster på berget….. vart finns detta paradis… om någon vet var det finns säg det inte till någon… då är du inte ensam länge till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 7594, member: 13256"] FInns det ett paradis på jorden? Alla tjatar om CHAMONIX..... jo jag har varit där... höga berg massa snö och massa som ser balla ut men men mycket snack och liten verkstad. Det som stöde mig mest var att man får absolut inte glömma sin katana och 357.Magnum om man ska komma upp i liften en morgon då nysnön gnistrar i solskenet på berget. Jag vill hitta en skidort där man kan vakna i lugn och ro, käka en fin frulle njuta lite av att man snart ska knalla ut i solen och den knädjupa snön som falligt under natten. Närma sig liften för att mötas av en sällskaps sjuk liftvakt som mer än görna vill prata en 10-15 min innan han släpper upp oss/första gäster på berget….. vart finns detta paradis… om någon vet var det finns säg det inte till någon… då är du inte ensam länge till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var finns Paradiset?
Tillbaka
Topp