Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var går gränsen i bredd på skidor , när det blir negativt med bredd vid piståkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ockåäö" data-source="post: 1327950" data-attributes="member: 181304"><p>På trådfrågan. För mig blir gränsen runt 85. Åker nu 82 bredda. Fixar uppkörda backar bra.</p><p></p><p>Bredda skidor tycker jag ofta blir sånt arbete få på kant vid korta svängar. Behöver kastas kant till kant. Är ju kul men blir enformigt tillslut.</p><p></p><p>Kommer det rejält med snö så hyr jag bräda eller breddare skidor. Men kanske kan bero på var man åker jag är ju 95% i systemen runt värmland och dalarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ockåäö, post: 1327950, member: 181304"] På trådfrågan. För mig blir gränsen runt 85. Åker nu 82 bredda. Fixar uppkörda backar bra. Bredda skidor tycker jag ofta blir sånt arbete få på kant vid korta svängar. Behöver kastas kant till kant. Är ju kul men blir enformigt tillslut. Kommer det rejält med snö så hyr jag bräda eller breddare skidor. Men kanske kan bero på var man åker jag är ju 95% i systemen runt värmland och dalarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var går gränsen i bredd på skidor , när det blir negativt med bredd vid piståkning?
Tillbaka
Topp